London del 1

Vi åkte till London i ett par dagar. Jag kan säga att det är ett under att vi övverhuvudtaget kom dit. Herregud, 2 förvirrade fruntimmer och en sjuttonåring. Det började redan på flygplatsen där vi GIVETVIS hade för mycket packning med oss, och fick börja packa ur och om, och ta på oss en del kläder.



 Jag försöker bädda sängen på vandrarhemmet. Otroligt smickrande bild. Tur att man är så snygg. *hehe*



Jag och Carina på (vid?) Piccadilly Circus... Kolla in fruntimmret som kollar in Carinas rumpa. *fniss*



Lunchdags efter en dag på stan. Fint väder, shopping och nu en god lunch, tittandes på folk, kan det bli bättre?



Det var här som det började gå åt skogen. Efter vin till maten så verkade det som en otroligt bra idé att fortsäta in på puben som låg på andra sidan gatan. (Det och att restaurantägaren var riktigt slemmig). Vi hade riktigt trevligt där, men när vi sen vandrade vidare till ett disko, slutade den trevliga kvällen. Jag minns tyvärr inte mycket mer, eftersom jag fick en drink med inte bara alkohol i. När vi lämnade stället stället kom jag bort ifrån de andra och hamnade i helt fel del av London, men 5 timmar senare lyckades jag ändå hitta hem och i säng.


Kommentarer
Postat av: Mia

Det ser ut som du hade det super i London. Skulle själv vilja åka dit någon gång.

2008-08-18 @ 16:33:51
URL: http://edstrommaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0