Sommarfest på jobbet..

Igår var det dags för sommarfest på jobbet. Vi hade riktigt roligt, men som vanligt hade jag nog lite för kul, för jag glömde helt av att ta kort. Kameran ställde jag på bordet där vi satt, men var knappt där. Det var ett himla rännade överallt. Man skulle dansa, ut och röka, gå på toa, som dessutom låg en bit bort, så när du kom tillbaks, var det nästa dags att gå igen. Under allt detta glömdes kameran bort. Jag har några få, så här kommer de.

På väg till förkröken..



Gunila har laddat inför kvällen...



Som Ni ser så är det inte så mycket folk runt omkring oss. Det beror på att vi inte riktigt märkte att festen tog slut. Vi satt och pratade om allt och ingenting och plötsligt var alla borta.



Jag dansar på bordet.. eller inte. Var bara där för att ta ett kort, och eftersom jag har fått klagomål på att jag aldrig lägger upp några fula bilder på m g själv så fick den också följa med.



Efter att vi lyckats lämna företaget, pallrade vi oss in till stan där de hade 'Värnamodagarna'. Fråga mig inte varför eller vad det är, men under ett par dagar så är det massa happenings. Mycket folk var det i alla fall, och jag önskar att jag hade kommit ihåg att ta lite kort därifrån, men tyvärr. Jag får vänta tills nästa år och ta några kort då.

I alla fall så var det en trevlig kväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0