En kväll i Värnamo..

Som utlovat kommer är bilder ifrån vår utekväll i Värnamo. Jag borde ha lagt upp dem för typ 2 veckor sen, men bättre sent än aldrig, eller?

Jag, hos Carina på förkrök. Jag satsade på att likna en smurf, som ni kan se. Eller man kan skymta det på tightsen, de är VÄLDIGT blå.



Carina kommer att älska mig för att jag lägger ut det är kortet på henne, men vadå? Gör man dumma miner när jag är i närheten med kameran så får man skylla sig själv. Moahahaha (Elakt skratt)



Carina fhittade en pojkvän utanför. Han var för full för att komma in och stod utanför och försökte ragga upp flickor genom att påstå att hans pappa var rik. Behöver jag säga att han gick hem ensam?



Som vanligt var lilla Gisela där, och som vanligt var hon.. låt oss säga 'mindre nykter'. Det roliga med Gisela är att hon ALDRIG kommer ihåg vad jag heter, och då har vi ända känt varandra i flera år och festat ihop många gånger. (ungefär som folk på jobbet som kallade mig 'Jenny' hur länge som helst, innan de insåg att jag hette 'Linnéa' ) Det ska bli spännande att se om hon kommer ihåg mitt namn nästa gång. ;)



För att sammanfatta det hela, så hade jag en väldigt trevlig kväll ute, med goda drinkar och trevligt folk, vissa trevligare än andra. Jag ska försöka att bli lite bättre på att uppdatera bloggen, eftersom mina vänner börjat undra om jag överhuvudtaget har något liv längre.

Kommentarer
Postat av: Cinis

konstigt...fattar inte varför....öh????

2009-03-04 @ 17:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0