Baby...

Min vän Mia skrev på sin blogg om en sida där man kan ladda uåå bolder på sig själv och sin partner, för att se hur e framtida barnen kommer att se ut. Givtevis var jag tvungen att kolla i sidan, men eftersom jag är singel så fick jag ladda upp två kort på mig själv, och 'göra' en bebis. Resultatet ser Ni här nedan.



Jag tror att det finns en väldigt bra anledning till att man ska vara 2 st när man ska göra en bebis. :P Jag har inga vidare kommentarer, jag tycker att bilden nog säger allt. :D

Kommentarer
Postat av: mia

haha kul sida va. Jag tog den från en kompis blogg.

Jo det är klart jag ska ändra tatueringen lite så den inte ser likadan ut.

Allt bra med dig?

Kramar

2008-10-05 @ 14:06:05
URL: http://edstrommaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0