Oslo...

I helgen var jag i Oslo för att hälsa på en vän. Det var riktigt trevligt, även om jag var riktigt nervös. Jag hade inte några fjärilar i magen, det var en hel fjärilsfarm. Det fanns bara ett problem. Det var en riktigt vacker dag, och vi satt nere vid vattnet och pratade i flera timmar. Solen sken, och allt var bra, tills jag insåg (eller rättare sagt, han påpekade) att jag började bli lite röd i ansiktet. Jag kan säga att efter flera timmar i solen så var det en underdrift. Jag blev illröd. Jag har sett kräftor som var mindre röda. Det är ju väldigt trevligt, med tanke på att man vill ju ändå se någolunda bra ut när man träffar nån, speciellt för första gången, men inte jag nej. Här visar vi de värsta (eller i alla fall de fulaste) sidorna på en gång. :S 

Nu gick det ganska bra ändå, bortsett i från vissa språkproblem, det blev en del 'va?', men vi förstod varandra rätt bra. Nu får vi se vad som händer i framtiden, jag ska hålla Er uppdaterade. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0