Ännu en punkt på min lista..

... av irriterande saker är fruntimmer. Fy fan, vad jag hatar tjejer. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, den kvinnliga delen av befolkningen är fullt av fittor, och då snackar vi inte om deras privata delar.

De flesta är falska, skenheliga, skitsnackade bitches, och passar du dig inte har du helt plötsligt en kniv i din rygg.

Betvivlar du min tes?

Öppna ögonen och öronen nästa gång du går ut, och du kommer inte att tvivla längre. Eller bjud några tjejkompisar på middag, ge dem lite vin och snacket kan börja. En sak som du kan ge dig fan på är att all skit som de säger till dig om andra, säger de till andra om dig.

Så nästa gång du står där och försöker förstå hur det hamnade en kniv mellan dina skulderblad, kom ihåg att jag varnade dig. Med tjejer måste man alltid ha uppsikt bakåt, eller ha ryggen mot en vägg.

Kommentarer
Postat av: Zlatan

Svårt att inse att din lillebror bara tänker med kuken? Det är ju det han gjort sen han flyttade tillbaka till A!

2009-04-28 @ 18:32:57
Postat av: Linnéa

Svårt att skriva ut ditt namn?

2009-04-28 @ 18:51:04
URL: http://thisisnea.blogg.se/
Postat av: zlatan

Nej det har jag inte, men jag gillar att kalla mig för Zlatan

2009-04-28 @ 23:16:56
Postat av: Anonym

ajdå=( det lät inge roligt....

2009-04-29 @ 13:51:33
Postat av: marie

så nu kom mitt namn med

2009-04-29 @ 13:52:31
Postat av: Johan

Zlatan din jävla soppa! Du kan få mitt nummer om du har något att säga!

2009-04-30 @ 13:09:36
Postat av: Anonym

Shuhuu!



Min blogg har ny design så jag tänkte fråga lite snällt om du ville komma in och kolla på den? Skicka gärna en kommentar och berätta vad du tycker att jag kan göra annorlunda.



Ha en superbra dag, och en trevlig valborg :-)

Mvh

Niffe



http://accordingtoniffe.blogg.se



Din blogg är btw skitafin!

2009-04-30 @ 13:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0