Ännu mer frågor och svar... i brist på annat.

Så blev jag 'utmanad' igen. Egentligen fattar jag inte varför jag gör detta, antagligen för att jag inte har något bättre att göra. En himla massa frågot är det i alla fall, vi får väl se om jag orkar med att svara på alla.

Vilken är din favorit bland salladsdressingar? Ingen, bara vanlig olivolja om något.
Favoritrestaurant? Vet inte..  Jensen's Bøfhus kanske?
Favorit av snabbmatställen? Måste nog bli Chicki Ma Ma efter en utekväll.
Vilken mat skulle du kunna äta i 2 veckor utan att tröttna på? Älgstek. Eller Angelas stek. Eller Angelas grytbitar. *Mmmm*
Vilken är din favoritfyllning på pizza? Vet inte, men fläskfilé är gott.

Hur många TV-apparater har du? 1
Vilken färg har din mobiltelefon? Svart

Är du höger- eller vänsterhänt? Höger
Har du fått någonting borttaget från din kropp? Bortsett från mitt könsbyte? Polyper, tänder, normal stuff
Vad är den sista tunga saken du lyfte? Det var nog nån kartong eller nåt när jag hjälpte Marie & Daniel att flytta.
Har du någon gång blivit knockad medvetslös? Nej, inte vad jag minns.

Om det var möjligt, skulle du vilja veta vilken dag du ska dö? Nej, fy! Men jag skulle gärna vilja veta att jag har lååång tid kvar.
Om du kunde ändra ditt namn, vad skulle du ändra det till? Jag ville ändra när jag var liten, jag tyckte att Linnéa var ett fruktansvärt fult namn, men nu vill jag inte ändra.
Skulle du dricka en hel flaska med Tabasco för $1000? Japp, utan att tveka! Varför inte, liksom?

Hur många par flip-flops äger du? 3 (Gud vilka dumma frågor, varför gör jag detta?)
Sista gången du hade hade något med polisen att göra? Erm.. räknas det när jag hämtade ut mitt pass? Jag är en snäll flicka, jag gör inget dumt.
Vem pratade du med sist? Daniel
Vem kramade du sist? Jag vet inte.. säkert någon som jag träffade på när jag var ute sist.

Favorit av årstiderna? Sommaren, helt klart! Jag älskar solen och värmen!
Favorit av högtiderna? Hmm.. jag vet inte. Får väl säga midsommar, eftersom det är på sommaren.
Favoritdag på veckan? Fredag
Favoritmånad? Någon av sommarmånaderna.

Saknar du någon? Ja
Vilket humör är du på? Inget särskilt.
Vad lyssnar du på just nu? Dr. Phil på TV:n
Vad tittar du på just nu? Datorskärmen, eftersom jag skriver det här. *duh*
Vad oroar du dig för? Att inte hinna med.

Vad är det första stället du gick till imorse? Toaletten
Vilken film såg du sist? Twilight
Ler du ofta? Jo, det gör jag väl. Jag brukar få höra det i alla fall
Svarar du alltid i din telefon? Ja. om jag inte är upptagen.
Klockan är 4 på morgonen och du får ett SMS. Vem är det ifrån? Troligvis min syster som är ute och slarvar igen. Eller Lillebror.

Om du kunde ändra färg på dina ögon, vilken färg skulle du vilja ha?
Isblå, riktigt isblå.
Äger du en digitalkamera? Ja, till mina vänners förskräckelse.
Har du någonsin haft fiskar som husdjur? Ja, vi hade guldfiskar när jag var liten. Hade namn på den och allt.
Vad önskar du dig till din födelsedag? En bebis. Okej då, en man också. Eller kanske mannen först? Ett jobb. En bil.
Och fred på jorden, eller något annat sånt fint.

Gör du armhävningar?
Nej
Kan du göra chin-ups? Nej
Gör framtiden dig nervös eller förväntasfull? Nervös.
Har du några sparade SMS? Ja. Speciellt ett kommer jag aldrig att göra mig av med.
Har du någonsin varit med om en bilolycka? Nej, men åkt av vägen.

Har du någon accent/dialekt?
Nja, jag har en salig blandning. Jag har pratar stockholmska när jag blir arg, har jag fått höra.
Vilken var det sista låten som fick dig att gråta? Jag vet inte, kommer inte ihåg.
När grät du sist? I går natt, när jag låg och funderade för mycket. Innan dess när Pedro retades med mig och kallade mig gammal.
Vad ska du göra ikväll? Ingenting speciellt, det är ju måndag.
Har du någonsin känt dig som om du nått botten? Ja.

Nämn 3 saker du köpte igår?
Majs, keso och köttfärspaj.
Har du någonsin fått rosor? Ja, det tror jag.
Hatar du någon/något för tillfället? Nej, inte vad jag kan komma ihåg.
Har du mött någon som förändrat ditt liv? Säkert, men ingen som förändrat det drastiskt.
Hur firade du in det nya året? Sovandes, jag flyttade dagen efter.

Skulle du vilja åka tillbaks i tiden om du fick chansen? Nej, jag skulle vara frestad att ändra rum/tid kontinuumet,(heter det så?? Ändra saker och ting i alla fall) och det säger personalen på 'The Stargate Central' är en väldigt dålig idé.
Har du någonsin dejtat någon i längre än ett år? Ja, en. 
Älskar någon dig? Det hoppas jag. Jag antar att den menas utanför familjen. 
Skulle du vilja vara en pirat? Bara om jag vara en kvinnlig pirat och vara med Johnny Depp. 
Vilka sånger sjunger du i duschen? Jag sjunger inte i duschen.

Har någon någonsin sjungit för dig?
Ja, men det har nog inte varit så seriöst. Förutom en som sjöng 'Burnin' med Cue. Det var seriöst, speciellt raden 'Maybe, baby, I'm a heartbreaker, heartbreaker, heart of ice'. Det förklarande han nämligen noga efteråt.
Tycker du om att gosa? JA! Underbart.
Har du hållt hand med någon idag? Nej.
Vem var den sista personen du tog ett kort av? Angela 
Vilken sorts musik lyssnade du på i grundskolan? Det som var populärt. Så orginell var jag.

Är de flesta av dina vänner gamla eller nya?
Gamla. Eller lite blandat kanske.
Tycker du om fruktkött i din apelsinjuice? Häll i lite vodka så bryr jag mig inte om vilket. Nej, skämt åsido, nej, jag tycker inte om det. Vidrigt.
Vad retas dina vänner med dig om? Min åldersnoja, och min längtan efter barn. 
Har du någonsin ridit på en kamel? Nej, knappt att jag suttit på en häst.
Vad gjorde du vid midnatt i går natt? Läste, eller grät, minns inte vad klockan var.
Vad var det första du tänkte när du vaknade i morse? Hoppas att det blir soligt och varmt idag

Kommentarer
Postat av: eelina

Hejhej! Jag fotograferade mina vänner idag, Pernilla & Fanny.

Om du har lust kan du gärna gå in på min blogg & säga vad du tycker om bilderna!

http://elinanilssoon.blogg.se/

2009-04-06 @ 20:59:19
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/
Postat av: Cinis

men nea kommer du inte ihåg när asfalten hoppade upp och anföll den där sena kvällen utanför harrys....den är lömsk den...man vet aldrig när den ska slå till...haha

2009-04-08 @ 23:13:58
Postat av: Linnéa

Carina: Men hallå.. det står 'knockad MEDVETSLÖS'.. jag var aldrig medvetslös, bara lätt hjärnskakad. Jävla asfalt.. Stampar alltid lite extra hårt varje gång jag går förbi när nu..

2009-04-09 @ 00:21:02
URL: http://thisisnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, jag har tagit mig friheten att göra en egen namnlista för att hjälpa till med att få hit Little Ashes filmen till Sverige (där Robert Pattinson är en av rollerna). Så snälla, skriv ditt namn på denna listan;

http://www.namnlista.se/little-ashes-till-sverige

Om du dessutom har en twilightrelaterad blogg/har kompisar som gillar twilight eller helt enkelt har snälla kompisar som kan skriva på, så fråga runt överallt och lägg gärna in listan på din blogg/någon annanstans så att andra personer också kan skriva på! :)



Hoppas verkligen att vi får se filmen här i Sverige!

lovisao.blogg.se/twilight

2009-04-29 @ 16:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0