Försenad påskmiddag.

Eftersom vi (i vår) familj aldrig kan lyckas med vara lediga samtidigt, speciellt vid högtider, så hade vi 'påskmiddag' i söndags. Hela stora familjen var där, men tyvärr glömde jag att ta några kort. Dock snäppte jag några när vi, efter maten, tog med de små bustrollen till lekplatsen.

Så söta när de går där hand i hand.  Isa förklarar just att Thea minsann får gunga om hon vill, därav det lilla, lilla fingret som pekar ut.



Trots att de små trollen börjar bli stora nu, så ska de ändå gunga i bebisgungorna. Det kan i och för sig ha något med att göra att i bebisgungorna kan man gunga högt, riktigt högt. Det var två små troll som tjöt av lycka (vilket jag givetvis missade att fota).



Denna helgen blir det konfirmation i Skåne. Minsta Lillasyster ska bekräfta sin kristna tro. Jag föreslog att hon kunde få en bok om kyrkans historia, men Lillasyster tyckte att en flaska Barcardi skulle uppskattas. As if!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0