Kommer någon ihåg Rubiks Kub?



Den var rätt populär när jag var liten, men jag kan säga att jag lyckades då aldrig med att lösa den. Jag hade helt enkelt inte tålamod, utan tröttnade (blev irriterad) efter nån minut.

Koncentrationsproblem anyone?

I alla fall så kom minnerna tillbaks idag när jag läste Apans lilla blogg. Där hittade jag även länken till denna sidan.

Snacka om att killen hade/har alldeles för mycket tid/för lite att göra. Att han sen skriver att allt man behöver göra för att lösa kuben är att memorera hans formel, citat 'Det är enkelt' slut citat, får i alla fall mig att börja undra. 14 handskrivna sidor? Jo'rå, det memorerar jag över lunchen... eller inte.

Även nu fortsätter den förbaskade kuben att håna mig.

Kommentarer
Postat av: Fanny, din underbara kusin

Jag kan lösa den! Kan bero på att jag är grym :)

2009-04-17 @ 18:53:21
Postat av: Johan

Det har inte med ditt tålamod att göra linneá ! Det har med din dumhet att göra hahaha Jag gjorde 5 reps på 120kg hehe jag är grym!!!

2009-04-18 @ 13:12:30
URL: http://jcee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0