orka..

Nej, jag har inte dött..inte vad jag märkt i alla fall. Det händer ju tyvärr inte så mycket i mitt liv, så jag har liksom inget att skriva om. Tråkigt som tusan.

Var nere i Skåne för ett tag sen och hälsade på Små-Bebisarna (som iofs inte är så himla små längre, 18, 15 och 11). Lillebror och hans Tjorv var också med, samt lilla Tindra, Filips dammtuss till hund. Sofia blev överlycklig, det var knappt så att hon hade tid att hälsa på oss. Tyvärr hittar jag inte sladden till min mobil, så inte bilder. Jag som har ett jättefint kiort på Lilla Trollet när hon har Tindra i famnen, sant ett när hon blir klippt/lockad i håret. Lill-Snuttan, så söt är hon. Det var full fart på henne hela tiden, och liksom förra gången så var det Sofias modelldocka som var absolut roligast, sminka och kamma hår, det är livet det.

Tycker inte riktigt om att snön har kommit heller. Det blir ju så förbaskat kallt. Bilen är inlämnad på lagning så ska jag någonstans så får jag snällt klä mig varmt och traska. *Brr...*

Nej, nu ska jag ut en sista gång med hundarna innan det blir dags att krypa ned under täcket igen. Imorgon blir det rask promenad på morgonen, då jag måste till apoteket och arbetsförmedlingen. Usch!

För övrigt längtar jag efter julafton otroligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0