Äntligen..

Äntligen fungerar det att ladda upp bilder igen. Det var då på tiden.  Jag är inte tillräckligt rolig för att ha en blogg utan bilder. Man är ju ingen medlem i familjen Schulman, Tyskunge eller 30+ om man säger så.

Utekvällen på Harry's i lördags var trevlig, men av någon anledning var det en air av köttmarknad över det hela. Kanske för att det var 28-års gräns, och alla som är över 28 och singel är desperata. Tydligen. Har jag hört.

Jag hade med mig kameran, men tyvärr glömde jag helt av att ta några kort. Så här i efterhand kan jag tycka att det var en aning dumt gjort, men jag var väl antagligen upptagen med annat. Fick ändå ett kort på lilla Angela, när hon står i baren. Hon kommer att älska mig för att jag lägger upp kortet, men vad gör man?



Det var långt att gå hem. Och kallt. Väldigt kallt.



Det är sista gången som jag är på efterfest hos någon som bor i andra änden av stan.

*sätter bestämt ned foten*

Kommentarer
Postat av: Angela

Men fy vilken bild!!!

2009-02-16 @ 21:46:17
Postat av: Marie

Haha.. håller med ;)

2009-02-16 @ 22:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0