:(

Det är synd om mig.... riktigt synd.. Jag har efter mina eskapader i helgen lyckats med att få en lätt hjärnskakning. Det heter ju som sagt att 'om huvudet är dumt, så får kroppen lida' och jo tack, jag har nu märkt det.

Jag är verkligen världens sämsta sjukling, speciellt när man bara är si så där lite halvt om halvt dålig. Jag blir fruktansvärt uttråkad och ändå kan man inte göra något, nej då, nu ska du vara hemma och ta det lugnt. Det hade inte varit några problem i vanliga fall, men eftersom min hjärna är lite lätt felkopplad (kolla bara på en del ex.. :P) så blir den fylld av begär att hitta på både det ena och det andra när det är meningen att jag ska vara nedkrupen i sängen.

Apropå nedkrupen i sängen, tänk om en liv verkligen hade varit som en Hollywoodfilm? Visst att mitt liv har varit jäkligt nära en drama/tragedi på den senaste tiden, men tänk om det mer hade varit som en romantisk/komedi, eller kanske som nån Jane Austen bok. Då hade jag inte legat här själv soffan, totalt uttråkad, kollandes på 'Hem till gården', 'Cops' eller andra otroligt bra/intressanta program, utan jag hade legat i en vacker säng, med en vacker man sittandes vid min sida, baddandes och kyssandes min panna. *suck* 

Och med den tanken känns allt mycket bättre. *gråter en skvätt i kudden*

Nej du har jag inte tid med Er längre, nu ska jag ägna mig åt den dagliga dosen av 'Simpsons', sen blir det 'Bolt'

Kommentarer
Postat av: Marie

Stackars liten... jag kan badda din panna ;)

2009-02-03 @ 20:43:45
Postat av: Linnéa

Tack det var snällt av dig.. Behöver dig dock någon dag i veckan för att slänga lite kartonger och hämta paket.. Tror att det är paket till Daniel för det är inget som jag känner igen.

2009-02-03 @ 22:50:33
URL: http://thisisnea.blogg.se/
Postat av: Marie

Ok.. kan ta det på torsdag om du kan o vill. Imorgon ska jag iväg på kalas o fira Mimmi o Angela.

2009-02-04 @ 00:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0