Fredagskväll..

                            

Sitter här hemma, och har allmänt tråkigt framför TV:n. Plötsligt kommer reklamen för 118100 och jag bestämmer mig för att skicka in nån dum fråga. Nu har jag lite dålig fantasi och svaren blev där efter, men plötsligt kom ett svar som fick mig att skratta högt för mig själv.

Fråga:
Hur ser mannen i mitt liv ut?

Svar:
Mannen i ditt liv kommer att vara mörk med djupbruna ögon. Han kommer att vara lång och ha stora manliga händer. Mannen i ditt liv kommer att bli en arabisk prins. Du kommer att möta honom när han är i Täby för att kolla in Täbys charmige samhällsarkitektur, men när han får syn på dig så kommer det inte att bli så mycket arkitektur för Ali, det kommer mest att bli du. Vi önskar er all lycka!

Fan, jag måste åka till Täby oftare. *fniss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0