Nöjd?

Det var då ett himla gnällande på att jag lägger upp fula bilder på andra. Som om att jag inte lagt upp hur många fula som helst på mig själv. Men okej, jag ger mig. Här kommer ett till. Även fast jag är en 10-poängare i vanliga fall, så är detta kortet inte ett av mina bättre.



Inget smink, håret är halvt-om-halvt färdigt, ögonen ser drogade ut och läpparna är fyllda med Restylan eller Botox eller vad man nu använder till läppar nu för tiden. Eller överläppen då'rå. Jag har helt plötsligt en mun som Linda Rosing.

*ryser vid tanken*

Kommentarer
Postat av: Marie

hahahahhaa.... nea snyggve :)

2009-02-17 @ 08:07:44
Postat av: Linnéa

Hehe, jag vet. Jag är så jäkla snygg!! Jag tycker nästan synd om andra människor, som aldrig kan bli lika snygga som jag, fast bara nästan. ;)

2009-02-17 @ 12:52:17
URL: http://thisisnea.blogg.se/
Postat av: Johan

Du e rätt glad att det finns smink va?

2009-02-19 @ 17:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0