Arbetslös..

Jaha, så var man arbetslös igen. Suck, vad tråkigt, speciellt nu när det är dåligt över hela världen. Jag ska gå till arbetsförmedligen och aktivera mig som arbetssökande på måndag, och det känns ju väldigt upphetsande. Finns det något roligare än att sitta där och vänta, vänta och vänta i timmar innan det bli ens egen tur, och 15 minuter senare är man klar. Under tiden kan man ju alltid roa sig med att försöka lista ut vad vietnameserna pratar om, de är alltid där och de pratar alltid som om de inte träffats på flera år och har väldigt mycket att berätta. Kanske är det så, inte vet jag, mina språkresurser är lite begränsade när det gäller asiatiska språk. Även andra språk när jag tänker efter, det är ju knappt så att jag kan svenska nu för tiden. Jag undrar om det är åldern som börjar sätta sina spår, jag har ju fyllt 20 nu. ;)

Jaja, förhoppningsvis så hittar jag snart ett nytt jobb, så att jag kan få känns mig lite nyttig igen. Det är ju så tråkigt att bara sitta på rumpan och inte göra någonting.

Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis och välkommen i klubben hehe ;)

2009-01-29 @ 23:36:51
Postat av: Johan

Du kan ju alltid träna lite! Det har du ju tid me! Ska vi byta???

2009-01-30 @ 14:48:44
URL: http://jcee.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jag jobbar och du tränar?? Lätt att vi kan byta, så länge jag får lönen..

2009-01-30 @ 15:25:37
URL: http://thisisnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0