Flytten..

Första januari var det äntligen dags för flytten.. En väldigt trevlig dag att flytta på... NOT.. lol.. Speciellt min bror var överförtjust, och inte alls bakfull.. hehe

Jag 'tvingade' Daniel att hjälpa till, eftersom den hjälpen jag egentligen skulle få visade sig vara en 'no show'.. Jag är väldigt tacksam över hjälpen, jag vet inte hur vi hade fått in den stora, tunga byrån utan din hjälp.. Jag är skyldig dig! Tyvärr lyckasdes jag inte få någon bra bild av honom, bara den här när han organiserar i släpet..




Vi hade åtminstone tur med vädret.. Det var kallt som fan, men det hade ju kunnat vara mycket värre.. Det kunde ju regnat  :P



Min bror och styvfar.. Det var en himla tur att jag hade några starka karlar som kunde hjälpa mig, speciellt eftersom jag är svagare än min lilla brorsdotter på 2 år.. ;)



Mitt gamla, lilla vardagsrum...



Det nya, större vardagsrummet.. Fortfarande inte jättestort, men inte riktigt lika litet ialla fall.. :D



Mamma och Johan hjälper mig med soffan.. Mamma har gjort illa sitt knä, så hon kunde inte hjälpa till att bära. Hon fick stå i lägenheten och bossa med oss andra.. hehe..



Jag ska ta lite nya kort när jag fått allt i ordning här.. Jag måste fortfarande hitta nåt ställe att göra av mina böcker, men jag har ingen aning om vart.. *suck* Jag har alldeles för många.. 


Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh va mysiga minnen jag har från den gammla lägenheten, vi sitter och snackar om alla män som är dumma i huvudet och den senaste italienaren som skrivit till dig HAHA.



Och ja, du har på tok för mkt böcker, jag kan komma och rensa om du vill ;)



kram Hannah

2009-02-13 @ 13:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0