Glad Midsommar!

                        


Synd bara att det ska regna hela tiden. Eller, för min del är den rätt bra, eftersom jag ska jobba, och mer regn betyder mindre puckor och fyllosar. I alla fall hoppas jag på det. Bikemeet var som sagt jättetrevligt, men Truckmeet.. Jisses, vilka puckon det var som kom. Jag har god lust att be dem alla dra någon annanstans, men så får man inte göra om man vill ha kvar sitt jobb. Då är det bara att le och se glad ut, och skratta gott inombords när man senare ser hur de blir avhysta av våra vakter.

Kan ni ha!! *moahahaha*

Jag fick verkligen höra både det ena och det andra, vuxna karlar som tror att de är tuffa när de står en bit ifrån och skrävlar om ifall jag vill ha k*k eller inte, och diverse andra saker, och tror att jag inte hör dem. Dock är de inte lika tuffa när det är deras tur, då vågar de inte säga något utan är riktigt mesiga.

*suck*

Förhoppningsvis blir det något bättre den här helgen, men jag betvivlar det. Midsommar har ju sen urminnes tider varit 'Idioternas afton', så det blir väl till att bita ihop nu också.

(Läste just igenom vad jag skrivit och upptäckte att det låter väldigt negativt, och det var ju inte riktigt meningen. Visst att det finns idioter, men det kommer också många väldigt trevliga människor, och vi har väldigt roligt på jobbet. Ville bara klargöra det också. ) 

Kommentarer
Postat av: Instruktören

Midsommar är inte någon riktigt ball högtid. Planera inte så mycket, utan gå bara ut och se vad som händer. Då skall du nog se att det blir ballt till slut.

2009-06-19 @ 12:27:25
URL: http://ballisamtiden.blogspot.com
Postat av: Marie

Låter kul ditt jobb ju ;)... När är jobbet slut?

2009-06-20 @ 13:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0