Psykoanalys anyone?



Jag hade en konstig dröm inatt.

Jag var på en jättestor fest. Alla mina bloggfavoriter var där, vilket är ganska konstigt eftersom jag inte vet hur de flesta ser ut. Men de var där i alla fall. Mikebike och hans Tuffast av alla. Mitt eget jävla narnia-Tobias. Tyskungen. 30+. Folk ifrån Apans lilla blogg. För att nämna några.

Det är kanske inte så konstigt, jag läser deras bloggar varje dag.

Det som får mig att allvarligt börja fundera över min mentala hälsa är att festen var tydligen en bröllopsfest.

Det var jag som gifte mig.

Med en handdocka.

*nervös*

Kommentarer
Postat av: Marie

Lite för mycket ensamtid tror jag...

2009-03-02 @ 20:58:23
Postat av: Cinis

öh jo du vet den där middagen med film vi pratade om ....öh jag liksom kom på att jag har väääääääääääääldigt mycket att göra just på fredag...jag ska filéa makaroner....haha

2009-03-02 @ 21:29:05
Postat av: Johan

Du är sjuk Linnéa!

2009-03-03 @ 14:36:48
URL: http://jcee.blogg.se/
Postat av: mikebike

haha kul dröm. lustigt också för du listar några av mina favoritbloggar också :)

2009-03-10 @ 01:35:16
URL: http://bloggfrossa.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Marie: Kan vara så. :P



Carina: Tack för den du,tycker om dig oxå.. på sätt och vis.



Johan: Ibland undrar jag.



Mikebike: Jag undrar vad Freud skulle säga. :D

2009-03-10 @ 19:17:29
URL: http://thisisnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0