'Vattenkrig' med syskonen

Det var lite varmt när jag var i Skåne, och någon kom på den otroligt briljanta idéen att om man förlorade poäng i spelet så blev man nedsprutad av vattenslangen. Det blev dock lite kallt i slutet, eftersom vattnet knappast var uppvärmt.

Lilla Fia och hennes Niklas (?)



Johanna och Gustav. De är precis på väg att missa och bli nedsprutade.



Johanna blev blöt... Kolla handen och benet. :)



Tyvärr så försvann ju värmen efter den här helgen, jag vet inte om vi kanske skrämde bort dem.  Förhoppningsvis kommer den väl tillbaks snart, så att jag kan få trycka in en timme eller två på stranden innan eller efter jobbet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Undra hur nöjd fia är med den bilden?

2009-05-28 @ 19:32:27
Postat av: Anonym

Jag ser ut så johan !

2009-07-08 @ 23:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0