Melodifestivalen blir minsann bara mer och mer konstig...

Jag undrar verkligen vad Serbien tänkte med när de röstade fram en Adam Alsing-look-a-like med fluff, en dragspelades sidekick och en töntig brutta som fjantar runt och låtsas sura..

 

...och kunde Greklands pojke vara mer gayig ens om han försökte? Jag tyckte hela bidraget lät/såg ut som en blandning mellan 'Fame' och Pridefestivalen.




Jag skulle kunna dra fler exempel, men orka liksom...

(Är det bara jag som tycker att den manliga svenska kommentatorn låter precis som Barbados/Alcazar-Magnus?)


Kommentarer
Postat av: Gabriella

jag håller med, :P det blir värre och värre varje år! Fler inser att dom kanske har chans att vinna om dom har ett riktigt korkat, dåligt bidrag! Jag tycker att Norge faktiskt är riktigt bra, sen är det några andra som jag också gillar ;) resten är typ skräp!



Ha en bra kväll!

Kram

2009-05-14 @ 22:47:34
URL: http://gabsj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0