Minsta Lillasyster..

..har ju som sagt konfirmerat sig. Dock har jag varit lite dålig på att uppdatera på det sistone, men här kommer lite bilder i alla fall.

Lilla Tjorven läser bok för att få tiden att gå. Det är ju inte så kul att sitta i en bil i flera timmar när man är en liten skrutt, men hon var jätteduktig.


Äldsta Lillasyster pluggar just nu till att bli frisör, och Lill-Tjorven tyckte det var väldigt roligt att få kamma håret på dockan...



..och sminka..



...och så här fint blev resultatet.  Vad säger ni, blivande frisör/make-up artist kanske?



Det var ganska roligt att hälsa på hos de små fastrarna, speciellt när man fick leka i lekparken, samt att det aldrig saknades någon att busa med. Det var snarare så att Isa tröttnade innan småfastrarna.



På väg till affären för en liten kvällsglass. Minsta Lillasyster var lite nervös inför morgondagen och kyrkan, så det var kanske tur att hon fick distraheras lite av ett litet troll.



Minsta Lillasyster, innan hon åkte iväg till kyrkan. Äldsta Lillasyster har stylat.



Så fina de var, alla de små barnen. Isa tyckte att det var jättekonstigt att pojkarna hade klänningar på sig, men satt fint under hela tiden. Dock vägrade hon lägga pengarna, som hon fick av Farfar, i kollekten. Hon skulle köpa glass, sa hon.



Troll-Isa och Äldsta Lillasyster utanför kyrkan. Jag tror att Isa just fått syn på en häst, men jag är inte säker. I vilket fall som helst så tyckte jag att det är en fin bild på dem båda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0