Busfabriken.

Vi var ju som sagt i Halmstad och Busfabriken igår. Brandon och Christopher tyckte det var jätteroligt, och jag oxå. De for och flängde överallt i 2 timmar, energin verkade aldrig ta slut. Det är definitivt ett ställe som jag ska ta med Lilla Monstret till. Otroligt kul!



Brandon a.k.a Superman


Christopher sitter fast  :D

Efter Busfabriken åkte vi in till bio och tittade på G.I Joe, faktiskt rätt bra. Det är ju inte alltid som jag gillar 'killfilmer', men denna var faktiskt bra. Otroligt trevligt att gå på bio med, det var hur länge som helst sen sist. Jag tror att sist jag var på bio var när jag och Lillebror gick och tittade på 'Pirates of the Caribbean 2', och det var ju åratal sen.

I dag blir det nog lugnt, Filip ska jobba ikväll så vad vi andra ska hitta på, det vet jag inte.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ni kommer nog hitta på något om inte annat får ni ha en mys kväll framför tv.n



Ha en fin lördag.

2009-09-12 @ 12:05:01
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: Marie

Finns Monkeytown i Jönköping oxå :) Lekställe det oxå..

2009-09-12 @ 18:29:15
Postat av: Linnéa

Jo, men av vad jag kan se så är det inte lika stort, och för lite mindre barn.. Brandon är ju 13.

2009-09-14 @ 13:14:30
Postat av: Marie

Okej.... lite dumt sagt med andra ord då :)

2009-09-14 @ 21:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0