Jajaja, jag vet...

..jag är så dålig på att uppdatera, men jag har inte haft någon lust på sista tiden. Det är som om blogglusten bara försvunnit. Det händer ju inte så mycket nuförtiden, sitter åter igen arbetslös och bara muppas hela dagarna. Eller ja, riktigt så illa är det inte, jag har väl lite att göra, köra barn till skolan, städa tvätta, hämta barn... Jag har blivit hemmafru.. ;)

Även fast jag inte har så mycket att göra, så har jag det väldigt bra just nu, jag har ju äntligen fått min vakt. Det känns så bra, och jag hoppas verkligen att det är rätt denna gången. Det är förresten hans barn som jag kör till skolan varje dag, jag har inte stulit några på Ica, jag lovar!



Idag åker vi till Halmstad och Busfabriken för att de ska få leka av sig lite. Brandon, den äldsta, är ju 13 år nu, så det dröjer väl inte länge förrän han inte vill umgås med sin lillebror eller pappa längre, så vi får passa på. Jag har aldrig varit där innan, har ju liksom inte haft någon anledning till att åka dit, så det ska bli spännande att se. Sen blir det rundtur i Halmstad med mat och bio som avslutning. Jag tror nog att det kan bli en riktigt trevlig dag.

Nu blir det att åka hem till Värnamo en runda för att hämta symaskin (har ju lyckats med att ha sönder ett par byxor) och posten. Jag väntar på ett brev ifrån sjukhuset eftersom jag tydligen behöver opereras. Tjugo..*host*..åtta år gammal och redan fått gallsten. Tack för den! Tänk om någon hade kommit på den briljanta idén att kolla upp detta första gången jag kom in och hade ont, då hade jag sluppit detta redan för 2 år sedan. Istället har jag fått rådet att ta allt från Ipren till Pepcid. Som om ett läkemedel mot halsbränna skulle hjälpa mot ett gallstensanfall. *Suck*  Sist jag var inne fick jag dock samma läkare som jag haft en gång innan, samt som hade hand om Lillebror, så han kände igen mig, och skickade mig vidade, och tur var väl det. Han gav mig också 2 stycken sprutor med smärtstillande, och gissa om jag blev drogad! Herregud, jag har ingen aning om hur jag lyckades köra hem, sen låg jag på toa och vände ut-och-in på mina inälvor. Jag var helt lost!

Önskar Er alla en riktigt underbar helg nu, det vet jag att jag ska ha! :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Välkommen in i familjelivet ;)... låter som ni har det mysigt tillsammans. Vad kul att du fått gallsten. Fråga morsan hur det kändes när hon opererat sig hehe... hon låg helt utslagen på min soffa efter och hade skitont. Nä.. tycker faktiskt synd om dig. Bara dojar :).... ha det gött nu i helgen.. själv ska jag härda ut bråk mellan 2 ungar hela helgen hehe... Kram på dig så syns vi snart igen förhoppningsvis.

2009-09-11 @ 14:19:54
Postat av: Brunelefant

Välkommen in till den mest aktuella bloggen på internet. Här kritiseras allt från politiker, kändisar till bloggar. Välkommen in, du kommer INTE ångra dig! :)



PS: Du är extremt söt:)

2009-09-11 @ 14:31:47
URL: http://brunelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0