Filips hundar...

...gillar inte riktigt vår ommöblering vi gjort för att få plats med bebisen. Deras soffa som de hade i garderoben åkte till tippen och torktumlaren fick ny plats där. Nu är hundarna inte riktigt nöjda med det beslutet, men vem har en egen soffa till sina hundar?

Så vad gör de?

I natt var jag uppe på toa, som vanligt, och när jag kommer tillbaks till sängen är den ockuperad av hundar. Alla ser fullkomligt oskyldiga ut, som att de alltid legat där och jag ska erkänna att jag inte orkade bry mig mitt i natten, men gissa om jag fick lida för det? En schäfer, en dobbermann och en liten dammtuss klistrade vid sidan, gissa om jag höll på att dö av värmeslag?

Inatt får de definitivt hålla sig borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0