Polens president är död...

... så nu sitter Filip i soffan, klistrad framför polsk TV, och 'sörjer'.  Det betyder att han inte kan göra någonting, utan är totalt handlingsförlamad tydligen. Jag däremot som lider av foglossning och har ont ska hämta kaffe, göra frukost, tvätta m.m. Jag hade kunnat köpa det om det inte hade varit för att hans spontana reaktion var:
-Äntligen! Vet du hur dum i huvudet han var?

Så mycket för den sorgen.

Kul dag för mig.

(Annars är Filips styvfar rätt kul, han är övertygad om att planet kraschade eftersom det flög över ett ställe där Stalin avrättad polska officerare. Andarna efter dessa offer ska nu ha 'dragit ned' planet. Varför spöken efter polska officerare skulle dra ned ett plan fyllt med polacker, istället för ryssar, vilket verkar mer 'logiskt', får man inte veta)

Kommentarer
Postat av: martina

it's so weird.



Lech Kaczynski always wants demanded from Russia as the legal successor to the Soviet Union also took over responsibility for the crimes committed by Soviet leaders. That was a fighter for the truth about Katyn was killed on his way to this place, gives a note double crash tragedy.



It can be one explanation: russian weather!

2010-04-10 @ 20:42:05
Postat av: Lina

Foglossning är mindre kul...

Har ett foglossningsbälte om du vill ha???

Fungerade på mig iaf ,kanske skulle testa??

Mvh

2010-04-10 @ 20:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0