Jag suger...

...verkligen på att uppdatera bloggarna, så nu har jag bestämt mig för att lägga ned den 'nya', och slår ihop de båda till en. På så sett kanske jag, eventuellt, kan lyckas uppdatera någon extra gång, istället för en gång i halvåret.

Så vad har hänt då?

Inte mycket, jag börjar må lite bättre nu, och är inte riktigt lika 'hormonig' längre. Filip är väldigt glad för det, skulle jag tro. Vi har varit på ultraljud och fått se den lilla grodan i magen, men tyvärr så berättar de ju inte vad det är för kön. Väldigt tråkigt tycker jag, men jag har fått för mig att det är en flicka. En del gamla skrocktecken tyder på det, så som att jag har mått illa, jag har inte varit sugen på sött/salt utan glass, och jag har fått flera smickrande finnar. Allt detta ska tydligen tyda på att det är en flicka. För skojs skull tog jag upp Bibeln och slog upp en sida på måfå, och satte fingret utan att titta, och fingret hamnade då på orden: 'en ung kvinna, en jungfru', så vem vet, det kanske är en liten Matilda där inne.

Annars är det inte mycket som förändrats, jag har fortfarande inte hittat något jobb (vem vill anställa mig nu ändå?), jag har äntligen fått nya hörlurar till telefonen så att jag kan lyssna på ljudböcker när jag promenerar och hundarna, (eller en av dem) driver mig fortfarande till vansinne.

Annars ser jag fram emot Melodifestivalen (Tantvarning eller vad?)

Annars ser jag fram emot lördagen när jag ska gå ut på första gången på väldigt länge.

:)

Kommentarer
Postat av: filip

jag är väldigt glad för att hormonerna förvinner...... de är svårare att värja sig mot än alla fyllon i high chapparall

2010-02-14 @ 19:39:25
Postat av: Johan

Vad gör man ute när man e gravid o inte får dricka??? Kul jul liksom

2010-02-25 @ 22:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0