Min lilla groda..

...hade det inte varit för att vi sett dig på bild, så hade jag inte trott att jag var gravid. Magen har inte växt, inte tuttarna heller, och jag känner mig precis som vanligt nu när illamåendet gått över. Din pappa skulle kanske inte riktigt hålla med, han skulle nog vilja påskina att mina hormoner löper amok emellanåt, men det vet jag inte riktigt om jag ska hålla med om. Kanske bara lite.
Nu är det bara två veckor kvar innan vi ska på nytt ultraljud, och jag kan knappt vänta, om inte annat för att på nytt få bekräftelse på att du verkligen är där. En föredetta klasskompis till mig ska ha barn samtidigt som mig och hon har redan börjat känna hur hennes bebis sparkar, men av dig känner jag ingenting. Väldigt tråkigt tyckerjag, och jag hoppas att jag snart får känna något, om så bara ett litet sprattel.

Puss på dig, min groda, jag hoppas att allt är bra, och att du växer dig stor och stark!

Kommentarer
Postat av: filip

Det är klart det är bra med grodan, den är bara så bekväm så hon sover hela tiden

2010-02-26 @ 07:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0