...

Var ute och hälsade på älsklingen ute på High Chaparral idag. Det var ju länge sen vi sågs nu (Onsdags kväll, jag har jobbat och han med) Saknat det stället litegrann, det hade ju sina roliga stunder. Speciellt när det var dessa eventhelger, och mycket folk. Vissa att det fanns idioter, men de finns ju överallt, det kan man aldrig komma undan.

Egentligen borde jag ha stannat hemma och gjort lite nytta, men orka liksom. Vem tar inte chansen att smita ifrån om det går för en stund? Dessutom har jag ju hur mycket tid som helst om dagarna så min gardin som jag ska sy och hänga vid bebisens säng hinns nog med. Dock var jag så duktig att jag planterade om några blommor, vilket var på tiden. Nu håller vi bara tummarna att de överlever.

Annars går livet sin gilla gång, magen blir större och större för varje dag, snart exploderar jag väl. Lillasyster tar studenten på fredag och gissa om det är lätt att hitta en klänning när man ser ut som en jäkla luftballong. Jag börjar allvarligt överväga 'svart sopsäck' som alternativ. Å andra sidan så kommer ingen att se mig ändå, jag kommer fortfarande kämpa med att rulla ur bilen när hon springer ut.

Hade en liten tanke om att titta på finalen i Eurovison ikväll, men jag tror att jag struntar i det, Jag tycker ju ändå att låtarna suger. Sängen med en bok låter väldigt lockande, så så fort jag orkar komma upp ur soffan så kommer jag vagga dit.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0