...

Tänk om man skulle ta och blogga än något annat än bebis hela tiden, ett inlägg utan bebisbild. Frågan är bara hur det skulle gå till, jag har ju inget liv nuförtiden, eller rättare sagt mitt liv är min bebis nu. Jag gör ju inget annat än att ta hand om henne. Vi pratar, myser, läser, vandrar, badar och sjunger, men hur kul är det att skriva om för sjuttioelfte gången egentligen? Ändå skulle jag inte vilja byta det mot något i världen.

Annars är Filip lika utveckligsstörd som vanligt (och jag likaså om han får säga vad han tycker.. :D ). Planerningen av dopet fortskrider, men vi kan fortfarande inte koma överens om vad vi ska servera. Suck! Jag antar att vi får slåss om det eller nåt, och den som vinner får bestämma.


Isa var såå stolt över att hon fick lov att 'bära själv'! Lilla sötgris!

Kommentarer
Postat av: Marie Gustafsson

Förstår dig helt :)

2010-11-10 @ 23:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0