Att det ska vara så svårt...

...att hitta en bra lokal till dopet, eller rättare sagt dopfikat, samt en middag kvällen innan. Det enda vi hittat än så länge är IOGT-NTO, vilket betyder ingen alkohol. Det stör inte mig, men det hade ju varit trevligt att kunna bjuda på vin eller öl till maten.

Nu har jag äntligen hittat ett annant alternativ, håll tummarna att det är ledigt. ( Vill inte säga för mycket, man vill ju inte jinxa det liksom )

Annars har jag svårt att sova. Vette fan vad Filip ätit idag, men jisses! Det var som att gå in i en vägg i sovrummet. Nu har jag två alternativ, riskera gasförgiftning eller ligga på soffan och vakna hela tiden och vara helt trasig imorgon... Pest eller kolera, vad väljer man?

Kommentarer
Postat av: Marie Gustafsson

Hahaha... Stackars dig. Jag brukar fixa väggar här hemma varje dag ;)Tur du inte bor med mig.

2010-10-19 @ 23:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0