Overalljakt

Usch, vad kallt det börjar bli. Det betyder att jag måste hitta varma utekläder till skitungen, overall, vantar, mössa m.m. Mössan är inget större problem, men vantar.. Hon har ju såna minihänder än så länge. Alla vantar är jättestora. En overall har jag hittat på internet, och vi har en som vi fått. Jag provade den idag, och ja... Ni ser ju själv resultatet. Om man ska se saken fran den ljusa sidan, så har hon något att växa i, i alla fall.



Tur att vi ska till Ullared snart!

Från och med idag kommer jag och Filip att byta skift, jag tar kvällen och han tar natten för att jag ska orka upp på morgonen, vi får väl se hur det går. Håll tummarna för att Julia kommer att acceptera förändringen utan att bli alltför kinkig.

Nu ska jag bänka mig framför tv:n och titta på Idol och House.

Nighty-night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0