Day 10: What you wore today

Hahahaha, som att jag skulle visa bild på det? Va?

Jag började dagen med svarta mysbyxor och vit tjöja, men efter att "någon" (läs: Monstret Julia) spottade en mix av hallon/blåbär/äpple över halva bordet och min vita tröja, så var det bara att svida om. Nu blev det ett otroligt snyggt svart linne istället. White Trash FTW!

Den som har bytt mest kläder idag är nog ändå Julia. Från Pyjamas till kläder (body+strumpbyxor-blöja) till nakenfis till tröja+trosor, fortfarande -blöja, till nakenfis igen och pyjamas. Sen gjorde hon en sån muffelfyllare så att det läkte längs en kant, så då fick hon pyjamas nummer 2.

Puh, jag blir ju alldeles matt av att bara skriva om det...

( BTW "muffelfyllare" är när hon bajsar så mycket så att hela mufflan (slidan) är fylld av bajs. Lägg därefter till att hon är lös i magen, förhoppningsvis pga nya tänderna, så har ni bilden klar. Annars kan jag alltid ta en bild nästa gång och maila den, bara att säga till. )

Kommentarer
Postat av: Marie Gstafsson

Hahahaha... skicka den bilden till mig. pleaseeee. ;)

2011-04-15 @ 09:13:40
URL: http://www.skönhetsbutiken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0