Flytt?

Vi har blivit erbjudna en lägenhet i ett annat område här i Gislaved, och funderar på om vi ska ta den. Egentligen var det ju tänkt att vi skulle flytta till Skillingaryd, men jag har så smått börjat vänja mig vid Gislaved och jag tror att det skulle vara svårt att få en sån här lägenhet i Skillingaryd (finns det?).

Det är en 4:a och det behöver vi verkligen om inte Julia ska behöva sova i garderoben hela sitt liv. Fast det har jag nog glöm att skriva här va? I alla fall, jag har gjort om garderoben till ett rum åt lilla Juli, med förhoppning om att hon ska sova bättre. Än så länge har det gått så där men skam den som ger sig.





Nya lägenheten var det ja, den är större, det är två våningar och ett bilfritt område, nära till skola och så. Vi gick förbi idag och tjuvtittade lite och jag knäppte något kort så nu tror väl alla grannarna att vi är några mongon som smyger runt och smygfotar.


Gården


Framsidan. Inte jättekul med grus kanske, men den är bara vår, och ganska stor. Uteplats med gräs finns på baksidan, men den glömde jag att ta kort på. Iallafall så gränsar uteplatsen till skogen, så där kan säkert den lilla fisungen hitta på massa hyss med sina bröder.


Filip sitter och läser över axeln på mig och tror att det ska hindra mig från att skriva dumma saker om honom.

Hahahahaha, som att det skulle hindra mig: Filip, du är mongo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0