Taskigt minne

Jag måste verkligen börja gå runt med papper och penna eller nåt. Kanske lära mig att blogga från mobilen (om det nu går). Varje dag kommer jag på något att blogga om, men så fort jag sätter mig framför datorn så är allt som bortblåst.

Därav tystnaden.

Den lilla bus-fisan här hemma hittar på nya trix varje dag. Ett av de nyaste är att stå på huvudet. Väldigt roligt när man är 11 månader gammal tydligen.



Något som Julia defenitivt har längtar efter är att hennes storebröder ska komma hem efter att ha spenderat en månad hos sin mamma, och nu är äntligen Christopher här. 



Och de två gör inget annat än att hitta på hyss tillsammans ;)



På torsdag kommer nästa bror samt farmor hit så då gissar jag på att det inte blir många lugna stunder 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0