Jahapp...

... så var då ännu en dag till ända. Julia tyckte att hon skulle få stanna uppe lite längre idag, vilket varken jag eller hennes pappa höll med om, vilket resulterade i vilda protester. I 1,5 timme. Pust!

Jag har egentligen inte så mycket att säga idag, men Marika tvingar mig att skriva så nåt för jag väl kasta ur mig då. Imorgon ska Filip åka med pojkarna till Halmstad för att fira lillebror Sebastian som tar studenten (Grattis!!!), men jag och Julia roar oss med ett besök på BVC istället. Jag tror att det blir lugnast så faktiskt, även om det hade varit kul att få gratta honom.

BVC var det ja, vi har inte varit där på 2 månader, så nu ska det bli spännade att se om hon fortfarande växer som hon ska. Det har ju hänt så himla mycket på sista tiden, hon går ganska mycket och ofta nu, och inte är hon tyst några längre stunder. Hon säger inte så många ord men hon kan säga "pappa" på svenska OCH polska, "titta" och "dää" (där). Hon kan även berätta vad hunden, katten, fåret, hästen och kossan säger. Det är väldigt intressant att pilla mig i ansiktet, naveln, på tuttarna och håret (både kamma och dra), och ni skulle höra glädjetjuten när hon hittar som boll! Hörselskydd, tack!

Filip sitter i soffan bredvid och hoppas att jag ska skriva att han är "en gud", "min kung" eller i alla fall "att han äger" (hans ord, inte mina), men jag tror nog att jag hoppas över det och går och lägger mig istället.

God natt alla!

Kommentarer
Postat av: Marika

Haha tvingar å tvingar, du lyder mig bra måste jag säga ;) Julia podulia som Isa säger är så duktig och tjuten när hon har en boll var mycket glädjande ;)

2011-06-09 @ 23:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0