Fullkomligt underbart

Idag skrev Tuffast av alla om Erdodero's blogg utmaning. Jag tycker det är fullkomligt underbart. Det känns så skönt på något sätt att se att jag inte är den enda som har det lite stökigt ibland. Att inte alla andra hem ser ut som något ur en inredningstidning.

Jag kommer definitivt att ta utmaningen, så nu ska jag leta upp kameran och ta lite kort. Jag kan börja med att bjuda på ett smakprov hur det kan se ut när Julia har varit i farten. (Då kan hon inte ens krypa än, hur ska det bli sen? (Hon är förresten på väg att börja krypa, hon kämpar som bara den, och blir fett sur när det inte funkar. Undrar vem hon ärvt det tålamodet ifrån?))


Kommentarer
Postat av: marren

kan va från sin kusin :D

2011-03-02 @ 16:08:26
Postat av: Miss Muffin

Haha.. bestämda barn. Ja du. När de börjar krypa kan man säga att skadan liksom sprider sig.

2011-03-02 @ 18:07:10
URL: http://tougher-than-the-rest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0