Det verkar visst som att det blir en flytt ändå.

Lägenheten var väl sådär tyckte jag. Mitemellan liksom, den var varken snygg eller ful utan den bara var. Å andra sidan är det ändå en 4:a och det behöver vi. Det finns uteplats på både framsida och baksida och det är ett bilfritt område, så jag behöver inte oroa mig att Julia ska bli påkörd, så jag antar att fördelarna överväger nackdelarna. Så om en månad flyttar vi. Det lär bli tajt värre för sista veckan i maj är Filip borta hela veckan och kommer hem lördag, medans jag jobbar lör-sön.  Den 1:a juni är dessutom en tisdag, så lycka till att få hjälpp då, när alla jobbar. Jag hoppas att vi kan få nycklarna lite tidigare, jag vill nämligen måla om Julias rum också, nu är det blått.
Jaja, vi får väl se hur det går, jag lär väl ha funderat ihjäl mig innan dess.


Framsida


Snyggt ihopklipp av baksidan. (Jag stod visst inte på samma ställe när jag tog korten)


Baksida

Kommentarer
Postat av: Marren

blir kanske svårt att få hjälp hela dagen en tisdag men på eftermiddag/kvällen borde det väl gå att lösa!

2011-05-03 @ 10:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0