Jaha, då jag jag blivit en sån mamma som jag aldrig skulle bli...

.. en sån som tar med sitt barn till Ullared.

Visserligen så handlade jag inget (okej, nästan inget) utan jag gick med Julia medan mamma och Marika handlade. Vi traskade runt i vår egen lilla takt, satte oss och åt lunch och mellis, samt sov lite grann. Julia då alltså, jag sov inte. Hon verkade inte bry sig nämnvärt utan satt i sin vagn, tittade på och pratade med folk, tuggade lite på några leksaker och tokade sig lite.

Även fast jag inte handlade så kom jag hem med en kasse saker. Hur gick det till liksom? Julia fick en matta till sitt nya rum, lite kläder och ÄNTLIGEN hittade jag en UV-dräkt till henne. Jag har letat i varenda affär här omkring men ingenstans har det funnits i hennes storlek. Eller jo, för pojkar, i mörkblått, och jag vill inte ha mörkblått. Inte för att Julia absolut måste ha en rosa med "Hallo Kitty" på, men hade det varit grön eller gul eller röd, eller vadsom så hade det gått bra. Och eftersom allt ska vara så himla typiskt så var det just rosa med "Hallo Kitty" på som fanns i Ullared. Rosa med lila ärmar eller lila med rosa ärmar, så hon fick den lila.

Nu ska vi åka till Värnamo och hämta Filip som varit i Stockholm sen i torsdags och slagit runt, jag tror jag vet en liten bebis som kommer att bli glad när hon ser sin pappa!

Kommentarer
Postat av: Marren

Ingen fara att ta med sig Julia dit, hon hade det bra ju men de där småååå bebisarna som såg ut att ha kläckt bara några veckor tidigare kan ju diskuteras om de skulle va där eller inte =)

2011-05-15 @ 19:25:30
Postat av: Filip

Jag slog inte rund, jag var på Kongress, och du har försört min bäbis för livet nu, du tog med henne till Ullared, jag trodde du älskade henne.... ;-)

2011-05-16 @ 07:58:18
URL: http://www.gsfacket.se
Postat av: Marren

Nä Filip hon är nu invigd till att fynda :)

2011-05-16 @ 09:54:05
Postat av: Caroline

Hej!

Har du något bra tips på vart jag kan hitta snygga kilklackar på nätet till bra priser?

Ha en bra lördag.

2011-05-28 @ 15:21:21
URL: http://carolineanderssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0