Bloggtorka deluxe

Jisses, vad svårt det är att komma igång igen när man haft torka så länge. Jag har tänkt så många gånger att "nu måste jag komma igång igen" men jag kommer aldrig längre än så.

Jag är i alla fall frisk nu, eller rättare sagt jag trodde att jag var det, men förra veckan svullnade mina fotleder upp och började göra ont och idag var jag hos läkaren. Han kunde inte lista ut varför jag svullnat upp, och blodprovet visade att mina värden faktiskt inte var så bra som jag trodde, så nu har han skickat en remiss till en läkare som tydligen ska vara väldigt bra på att lista ut vad det är för fel på folk. Smålands svar på Dr House kanske?

Jag hoppas verkligen att de kan hitta vad som är fel och att det inte är något alltför allvarligt. Man blir ju lite orolig när läkarna står och kliar sig i huvudet och inte vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0