Sjukhusbesök

Ja, idag fick vi åka in till barnmedicin med lille Harry. Vi var på läkarbesök (standard) på BVC när de upptäckte ett blåmärke på hans ben. Helt plötsligt blev det väldigt viktigt att vi skulle kolla upp det, så det var bara att sätta sig i bilen och åka in till Värnamo.

Vad var det då?

Ett helt vanligt blåmärke. Känns ju väldigt nödvändigt att behöva åka 8 mil för det. Jag var inte speciellt oroad över att han skulle vara sjuk, mer över att de skulle tro att vi slagit honom i så fall, men det gick ju bra. Vi fick med honom hem i alla fall. ;)

Stor har han blivit med, min lillkille. 5070 g och 58,5 cm lång, så nu ligger han mitt på kurvan. Innan har han ju legat under kurvan eftersom han var för tidig, men nu är han ikapp. Han är ingen liten fis längre.

Annars har det ju snöat rätt mycket det senaste (som att nån missat det). Någon som är riktigt glad över det är Julia. Hon slänger sig i alla snöhögar hon hittar, sen ligger hon där och ropar: "Mamma hjäääälp! Sitter fast!". Haha, det är inte lätt att vara liten! Jag väntar bara på att mina vinterskor, som jag beställt, ska komma, sen jäklar blir det pulka/snowraceråkning av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0