Sjukvården under all kritik

Eller iaf Gislaveds vårdcentral. Ju mer jag tänker på det ju mer irriterad blir jag. På sjukvårdsupplysningens hemsida står det.klart och tydligt att man ska söka läkarhjälp om barnen får feberkramper för första.gången, ändå fick.vi ingen tid, utan en röst på telefonen sa åt oss att ta alvedon och återkomma om tre dagar. Det är ju en himla tur att hon inte var allvarligt sjuk, det är ett som är säkert. Samma sak hände när jag hade ont i ryggen efter förlossningen. Det har jag iofs fortfarande, men det här var när Julia var några veckor bara. Jag hade så ont att jag knappt kom upp ur sängen, och kunde inte ens lyfta upp Julia ur sin säng. Så jag ringde vårdcentralen. Gissa svaret? Just det, "Ta en alvedon". Jäkla klåpare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0