Förbannad!

Jag blir bara så förbannat arg på folk som inte har vett att uppföra sig. Som sitter och pratar skit om andra hela dagarna och som är så jävla självupptagna och egocentriska att de inte ser vem det är som egentligen far illa. Jag kan för mitt liv inte förstå hur man kan sitta och fylla sitt barn med skit om dess pappa och hans nya familj, eller tror man att de inte hör? Eller är man så jäkla körd att man inte bryr sig? Skit samma om jag hatar mitt ex, inte fan skulle jag förstöra min dotter för att få min hämd! Hur mycket hjälp behöver man inte om man, trots ny kärlek och nytt barn, inte har något bättre för sig att försöka förstöra för andra? Hur kul kan det var för den nya mannen att ständigt behöva höra massa om sin föregångare, någon som hon aldrig verkar vilja släppa taget om. Är det verkligen äkta kärlek, kan man ju undra, eller är man bara tillsammans med honom för att ha någon? Jag skulle aldrig vilja vara tillsammans med en sån bitter människa, det är då ett som är säkert, och jag är säker på att den en dag kommer att explodera i ansiktet och då får man skylla sig själv! Och att ovanpå allt sätta sitt barns hälsa på spel för att jäklas med exet, det är bara helt jävla sinnessjukt. Skita i läkartider och jag vet inte vad. Jag kan ärligt säga att allt detta visar mig är att allt prat från förr var bara skitsnack, då skulle det minsann inte gå till så, och folk dom höll på så borde bli av med sina barn. Det är så jäkla lätt att sitta på sina höga hästar och peka på andras fel, men låt nog säga en sak: DET HAR GÅTT FLERA ÅR, DU HAR EN NY FAMILJ, SLUTA UPPFÖRA DIG SOM EN BORTSKÄMD FJORTIS OCH BÖRJA UPPFÖRA DIG SOM FOLK! DET ÄR BARA PATETISKT SOM DU HÅLLER PÅ.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Att snacka skit om den andra föräldern till sitt barn är så jäkla idiotiskt! Det får barnet att må dåligt och en dag så blir barnet så stort att det inser hur fel den föräldern som snackat skit har gjort och går det riktigt illa så kommer barnet då säga upp alla kontakt med den föräldern. (Blev lite rörigt men tror nog du förstår hur jag menar)



Kram

2012-01-21 @ 02:05:30
URL: http://sandrasyren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0