Ge mig ett jobb!

I mina drömmar finns det ett speciellt jobb som jag skulle vilja ha, men chansen känns liten. Dock är hoppet det sista som dör (sägs det), så jag har inte gett upp än. Annars är det väl inom vården som det finns jobb, men fyyy! Jag är verkligen inte en människa som är gjord för att torka andras rumpor och det är verkligen den absolut sista alternativet.

Annars är jag tillsammans med världens största barnrumpa. Igår.kväll, när vi skulle sova, låg han och lekte "luften är fri" (han säger "lekte", jag säger "irriterade") och när jag blev irriterad fick jag höra att jag var barnslig. Mm, eller hur... Jag är tillsammans med en 7-åring. *suck*

Kommentarer
Postat av: Marika

Luften är fri är en jävligt irriterande "lek", Johan tycker der är lika rolig som Filip !!!!!

2012-01-24 @ 21:49:43
Postat av: Sandra

Du kan inte tänka dig att vara på dagis tills något annat dyker upp? Vikarie brukar alltid behövas inom barnomsorgen.



Kram

2012-01-30 @ 11:06:56
URL: http://sandrasyren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0