Stor succé!

imag0599 (MMS)

Julia älskade sina sångkort, till att börja med att sitta och plocka med och "räkna" (Een, Åå, Een, Een), sen att sjunga. Jag visade henne korten ett och ett samtidigt som jag sjöng sången på och hon fattade fort och plockade upp och visade mig så att jag skulle sjunga. Döm av min förvåning när hon plockade upp "snigelkortet" och sa: "akta akta"! Det är inte en sång jag sjungt för henne, mer än när jag visade korten, så det måste hon lärt sig på dagis

(Tyst Marika, man FÅR faktiskt säga dagis, på Julias dagis säger t.o.m fröknarna det).

Jag får nog fråga det när jag hämtar henne idag.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fina sångkorten blev!

2012-01-30 @ 11:08:56
URL: http://sandrasyren.blogspot.com
Postat av: Marika

Ja det är många som säger för annars fattar inte folk vad de menar =) Många tror att de menar förskoleklass då... märkligt men sant!;P

2012-01-30 @ 11:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0