Strejk!

Eftersom jag tydligen är helt jävla dum i huvudet och inte gör annat än att sitta på min feta röv hela dagarna, så kommer jag nu att gå ut i strejk. Jag kommer inte att lyfta ett jävla finger, inte städa, diska, tvätta, inte plocka undan efter Julia, INGENTING. Detta kommer att fortsätta tills jag får en fet jävla ursäkt för:

1. Att du är en stor idiot
2. Att du hade FEL och att jag gör betydligt mer än vad du tror, det är bara det att ni andra i den här familjen skitar ner fortare än vad jag kan städa upp, för gudarna ska veta att inte fan städar ni undan efter er iallafall.

Ha så kul i skiten, själv kommer jag att låsa in mig i sovrummet, där är det i alla fall snyggt och städat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0