Svar till anonym

"Flytta dit du vill, ingen kan hindra dig. Stå på egna ben, jag vet inte vad du kommer från eller vart du vill flytta men gör det. Du kommer inte bli lycklig i lilla Gislaved med närhet till en man du inte vill ha. Stå på dig, du är inte en fånge."

Saken är den att för att jag ska få flytta från den här kommunen till min hemkommun behövs godkännande från pappan då vi har delad vårdnad. Eller rättare sagt, det behövs ett godkännande från fadern för att barnen ska få flytta. JAG skulle kunna flytta imorgon, men då är det utan barnen eftersom han inte godkänner en flytt för dom, och jag vill inte vara utan dom. Därför måste jag stanna kvar här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0