Ojojoj...

...vad jag har varit dalig pa att uppdatera.. (Skriver pa utlänskt tangentbord, sa därför blir det inte riktigt rätt.)
 
Det har hänt ganska mycket sen sist. Sommaren är nästan slut, vilket betyder att jag snart har semester pa heltid igen.. Trakigt värre, men jag hoppas pa att fa nagot nytt snart. Har även lyckats träffa en underbar man som mot all förväntan tycker om mig ocksa. Vet inte riktigt hur jag lyckades med det, men det känns fantastiskt bra iaf. Hall tummarna allihopa!

Nu när jag snart inte har nagot mer att göra, sa ska jag ta en dag och ladda upp lite bilder ifran sommaren, ska bara fa den berömda tummen ur.

Nu är det dags för att aka till jobbet för den sista veckan. Jag lovar att jag ska försöka bli bättre pa att uppdatera.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0