Linda Rosing..

Jag vet, jag borde inte falla för den lätta, jag borde ignorera det hela och inte nämna henne. Inte ge henne mer uppmärksamhet, eftersom hon endast är känd för att ha gökat i Big Brother, och sen blivit Sveriges D-kändis nummer 1, men jag kan inte låta bli. Hennes senaste inlägg ifrån 35-års festen får mig att gå i taket. Alla som känner mig vet att jag nog varit svensklärare i mitt tidigare liv, och här har vi särskrivningarnas drottning. Hon rabblar namn efter namn på sk. kändisar (jag skulle påstå att de ligger i samma liga som henne själv) och särskrivningarna haglar. Eller läs inlägget som hon skrev när hon kom hem ifrån Turkiet och skriver 'inn om hus' istället för 'inomhus'. Jag har aldrig sett något liknande, och då jobbade jag ändå på dagis under en kort period i mitt liv.

Men ändå.. Jag kan inte låta bli att läsa den förbannade
bloggen. Det är som att se en olycka som är på väg att hända, jag kan inte vända bort blicken. Bloggen är totalt ointressant rent innehållsmässigt, den handlar bara om  hennes sk kändiskompisar, vilka förbättringar hon ska göra näst (botox, läppförstoringar, brun-utan-solbehandlingar),  barnen verkar inte ens finnas i hennes liv längre. Det senaste inlägget får mig att undra om allt står rätt till med fröken Rosing. Kolla bara tårtan som hon hade. Den såg ut som 2 stycken ENORMA bröst, vilket i ju för sig passar henne, men hallå! Hon är 35 år, och två-barnsmamma, är det inte dags att växa upp?


(Bilden är tagen ifrån Lindas blogg på Kanal 5)

Marie, du ska veta att jag förbannar den dagen du fick mig att läsa mitt första inlägg, och hämnden kommer att bli ljuv.

Kommentarer
Postat av: Marie

Va? Jag? Vet jag inget om...

2009-01-30 @ 08:03:32
Postat av: Linnéa

Inte du, Marie, en annan Marie, på jobbet.. Jag förbannar den dagen vi jobbade ihop och hon pratade om Lindas blogg.

2009-01-30 @ 13:15:49
URL: http://thisisnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0