Vissa saker kan reta upp mig fruktansvärt mycket.

Folk i allmänhet är idioter, inte heller jag är perfekt.
 
Även om jag är ganska nära.

Men vissa människor retas mig mer än andra. Eller kanske inte människorna i sig, utan mer vad de gör.

Folk som försöker vara internationella, men misslyckas helt, till exempel. Man kanske ska tillägga att de inte inser att de är helt fel ute. 

Som att skriva: la familja.

Det är ändå inte så farligt, det är bara ett stavfel. Men att missa hela meningar?

Som: Bin there than that.  (Been there, done that)

Det gör mig galen.

Eller folk som häller ketchup på sin mat, utan att ens smaka först. Eller sitter på (finare) restaurang och ber om ketchup. Ständigt denna ketchup.

Apropå att reta, och perfekt, så hade jag en väninna förr. Jag kunde reta henne till vansinne bara genom att säga att jag var snyggare än henne. Att jag var perfekt. Det tålde hon inte. Hon blev helt hysteriskt förbannad. Skrek och höll på, att det inte alls stämde, att hon minsann var mycket snyggare än jag.

*Moahahaha*


Kommentarer
Postat av: SENSUELLT

bin there than that, vad ska de betyda?

2009-03-24 @ 18:08:45
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: SENSUELLT

bin there than that, vad ska de betyda?

2009-03-24 @ 18:08:50
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Det ska betyda 'Been there, done that' :)

2009-03-24 @ 18:29:48
URL: http://thisisnea.blogg.se/
Postat av: Marie

Håller med om ketchupen.. väldigt irriterande.

2009-03-24 @ 20:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0