Nu är hon vattnad..

..och upptagen i den Svenska Kyrkan. Lilla plutt-Julia som blivit så stor. Middagen vi hade innan dopet var jättetrevlig med massa trevligt folk, dock hade det nog varit ännu roligare om inte värmen pajat mitt i. Det var lite mindre varmt om man säger så, med tanke på att det var -15 utanför.




Lokalen (IOGT-NTO i Skillingaryd) hade som tur var ett rum i källaren med ett pingisbord och en whiteboard, och tur var väl det. Annars hade nog de små (Alla från Brandon 14 år till Isa 4 år) tråkat ihjäl. Brandon och Isa kom tydligen väldigt bra överens, eller som Isa sa: Innan kände inte jag honom, men nu har jag pratat med honom, så nu känner jag honom.

Själv dopet var jättefint och Sofia sjöng underbart vackert. Julia uppförde sig exemplariskt hela tiden, trots lite kink innan vi började. Jag har inte så många bilder ifrån det än, hinthint, Marika ;), så jag snor helt sonika en ifrån Marikas blogg.



Hon ser ju sådär road ut. Haha, min lilla pluttis!



Julia med sin gudmor/fadder, vad men nu väljer att kalla det. Hennes gudfädrer/faddrar var Johan och Filips lillebror Sebastian.

Tack alla för att ni var med och gjorde Julias dag så fin. (Apropå Julia dop förresten, det var 'någon' som glömde sitt rosa 'Hallo Kitty'-läppglans, undrar vem det kan vara?)

Imorgon ska jag jobba ett pass, och även om jag säkerligen kommer att sakna ett par gosiga små bullkinder, så ser jag fram emot att få sova en hel natt utan att behöva vakna. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Marika

Jo bilderna från mig blev inte jätte bra, bara vissa men jag tänkte att ni får dom när ni kommer hit nästa helg??;) läppglanset va det någon som saknade, tur det fanns två till ;)

2010-12-10 @ 23:50:26
Postat av: Johan

Ge hit mitt läppglans!

2010-12-11 @ 13:10:54
Postat av: Marren

Ja alltså det va Johan som saknade det :) hah!

2010-12-11 @ 17:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0